2014-07-31 м.Рівне
Тренінг "Лояльні клієнт і працівник – шлях до успіху бізнесу"
З метою реалізації проекту «Розвиток малого та середнього підприємництва міст Рівного та Любліна», Команда «РМ Business Solution» провела 31 липня - 1 серпня тренінг, активними учасниками якого стали представники Асоціації Фахівців Нерухомості (Ріелторів) України.
І знову ми піднімали питання ЛОЯЛЬНОСТІ КЛІЄНТА ТА ПЕРСОНАЛУ. Робимо висновки, що в основу роботи агентств нерухомості необхідно закласти комунікабельність, вірність, відданість та ЛОЯЛЬНІСТЬ працівника. Бо тільки високий рівень професіоналізму і толерантне ставлення до клієнтів може бути ключем до успіху бізнесу. 
«Сарафанне радіо» – є одним із дієвих способів рекламування послуг агентств. Це означає, що клієнт повинен бути не просто ЗАДОВОЛЕНИЙ послугами, які надаються, а ЛОЯЛЬНИМ.
Так як,  тільки високий рівень професіоналізму та толерантне ставлення до клієнтів може бути ключем до успіху бізнесу. 

 

 

Loading...

.