2015-11-13 м.Рівне
Тренінг "Майстерність якісного обслуговування Клієнтів"
Основна функція сервісу – зберегти наявних Клієнтів та залучити нових. Особливо це актуально при високій конкуренції в мінливому середовищі.
Саме якісний сервіс повинен стати для Клієнта тим самим стимулом, який буде мотивувати його приходити до Вас знову і рекомендувати Вас.
Два тренінгових дні тренери Консалтингової компанії «РМ Business Solution» Ірина Когут та Тетяна Лебідь разом з представниками бізнесу м. Рівного, активно працювали над основними складовими клієнтоорієнтованої компанії.
На завершення, ми вивели формулу якісного обслуговування Клієнтів:
Якісний сервіс = відкритість + ввічливість + чесність + готовність допомогти + оперативність + доступність!
Будьте клієнтоорієнтованими і Ваші Клієнти залишуться з Вами назавжди!