2015-12-05 м.Львів
Корпоративний тренінг "Майстерність якісного обслуговування Клієнтів"

Якісне обслуговування Клієнтів є важливим для всіх сфер, а особливо коли про клієнтоорієнтованість піклуються такі Компанії, як ПАТ «Львівгаз»!

Бажання змінюватись і бажання відповідати вимогам сучасного суспільства – це вже великий крок до удосконалення сервісу обслуговування споживачів.

5 грудня 2015 року тренери Консалтингової компанії «РМ Business Solution» Ірина Когут та Тетяна Лебідь, разом з керівниками та працівниками центру обслуговування споживачів ПАТ «Львівгаз», навчалися майстерності якісного обслуговування Клієнтів.

Дякуємо за активну участь та хороший настрій всім учасникам тренінгу!

Будьте клієнтоорієнтованими і Ваші споживачі будуть вдячні Вам за  надані послуги і з розумінням приймуть труднощі на шляху удосконалення! 

 

Loading...

.