2016-04-09 м. Львів
Конференція про підвищення конверсії сайтів та процесів продажів в бізнесі «ConversionCon UA»

9 квітня 2016 року у Львові відбулась конференція ConversionCon UA. ConversionCon UA — це конференція про підвищення конверсії сайтів та процесів продажів в бізнесі, яка зібрала разом маркетологів, SEO-спеціалістів, бізнес-аналітиків та власників бізнесу.

Доповідачі ділилился своїми поглядами на оптимізацію рівня конверсії з різних точок зору. Говорили про те, як розуміти клієнта і створювати його “портрет”, творити дива за допомогою статистики соціальних мереж, створювати привабливі логотипи, брати клієнтів “на борт” сайту за допомогою “онбородингу”, створювати класні лендінги, використовувати нові технології на кшталт Web Push, відстежувати мікро- та макроконверсії і багато-багато іншого!

Тренер PM Business Solution Ірина Когут представила доповідь "Покращуємо конверсію за допомогою власних працівників або Як працює внутрішній маркетинг".

Внутрішній маркетинг безумовно надзвичайно ефективний, проте не кожна компанія використовує цей інструмент для власного просування та підвищення конверсії.
Що таке залученість працівників компанії в процеси роботи?
Чому лідерами на ринку стають Компанії з високим рівнем залученості працівників?
Як кожен працівник здатний стати маркетологом для своєї компанії?
Як перетворити процес просування послуг та товарів в цікаву та результативну "гру"?
Відповіді на ці та чимало інших питань слухачі почули від доповідача на ConversionCon UA.

 

Loading...

.