2016-10-04 м.Львів
Форум командоутворення і кар'єри. Інтерв'ю з організаторами

Якщо ви директор компанії, керівник відділу чи менеджер з персоналу, то рано чи пізно ви задавались питанням побудови ефективної команди працівників та налагодженням процесів всередині компанії. І це не дивно, адже успіх компанії в багатьох речах залежить від людей, які в ній працюють. Проте, де ж взяти знання для розвитку в цій сфері? Як дізнатись більше про справді дієві практики? Однією з можливостей навчатись новому в цій сфері стане безпрецедентна подія у Львові — Форум командоутворення і кар’єри, який відбудеться 29 жовтня. Яких тем торкнуться на Форумі? Хто буде серед спікерів та серед гостей? На ці та інші питання відповідають безпосередні організатори заходу.

 

— Звідки з’явилась ідея організації Форуму командоутворення і кар’єри?

Марія, Event&Marketing менеджер компанії InternetDevels:

Ідея з’явилась з потреби. Потреби у якісній командній роботі, ефективній комунікації всередині компанії та на зовні, розвитку талантів всередині компанії. Наразі наша компанія перетнула дуже важливу для себе межу — 100 працівників та дуже активно росте. Така кількість персоналу передбачає вже абсолютно інші підходи в управлінні, пошуком яких ми і задались. І уявляєте, ми не знайшли жодного профільного заходу на цю тему. Тому вирішили його організувати, щоб і самим дізнатись, і поділитись знаннями з іншими сферами бізнесу.

 

— А як щодо програми? Не просто скласти список тематик для подібної конференції, якщо аналогів і справді немає.

Ірина, засновник та тренер PM Business Solution:

При складанні програми ми відштовхувались від потреб та побажань клієнтів, які звертались до нас протягом останнього року. Наприклад, наша тема “Команда - зірка” з’явилась як результат аналізу проблем командоутворення однієї з ІТ-компаній Львова. Також цікаві тематики пропонували спікери, виходячи з власного досвіду. Щодо вибору спікерів, то ми запрошували працівників компаній, корпоративна культура яких нам імпонувала. Ключовим було залучати не лише представників відомих брендів, а й тих, хто знаходячись на ранніх етапах розвитку, вже мають досвід і бажання поділитися напрацюваннями у даній сфері. Ну і важливим була харизма та комунікабельність доповідачів.  

 

— Кому варто відвідати Форум командоутворення і кар’єри, як Ви вважаєте?

Вікторія, Event менеджер компанії InternetDevels:

Цей захід буде в першу чергу корисний тим, в кого в підпорядкуванні знаходиться будь-яка команда працівників або хто безпосередньо займається питаннями людських ресурсів у компанії — директори, керівники відділів, менеджери проектів, менеджери з персоналу, тренери тощо. Працівники — душа компанії і розуміти, як правильно їх розвивати, мотивувати та організовувати їх роботу — ціль кожного керівника.

 

— Що Ви очікуєте від самого заходу?

Тетяна,  засновник та тренер PM Business Solution:

Першочерговою метою Форуму командоутворення і кар’єри є зібрати однодумців, тих кому важливо розвиватись, хто насправді піклується про свій персонал, команду та шукає нових знань. Учасники заходу отримують можливість ознайомитись з новими інструментами, які є дієвими в українському бізнес-середовищі, обмінятись досвідом, почути цікаві тенденції у роботі з командами проектів та бізнес-командами. А також розширити коло ділових контактів та налагодити партнерські стосунки. Від учасників ми очікуємо активності під час заходу. Крім того, наша команда (InternetDevels&PMBS) та партнери заходу підготували для учасників сюрпризи. Ще раз запрошуємо 29 жовтня у Львів на каву та Форум командоутворення і кар’єри!

 

“Управління кар’єрою працівників”, “Теорія мотивації”, “Розвиток ефективності роботи команди”, “Максимальний результат від команди продажів” та ще чимало цікавих та актуальних тем читатимуть для вас спікери з компаній Vodafone Україна, Work.ua, Ciklum та багато інших. Повну програму можна знайти на сайті: http://pmbs.internetdevels.ua.

 

P.S. Використовуйте промо-код “pmbsdiscount” на 10% знижки на участь!

 

Loading...

.