2017-07-20 м.Львів
Тренінг «Поведінка керівника у конфліктних ситуаціях»

В умовах реалізації курсу держави на формування правової соціальної держави, особливу актуальність і соціальну значимість набувають питання, пов'язані з підвищенням ефективності діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування з надання адміністративних послуг. Модернізація роботи співробітників ЦНАП повинна відбуватись у напрямі створення клієнтоорієнтованої системи державного управління. Втілення в життя ідеї «сервісної» держави насамперед вимагає кардинального перегляду відносин у внутрішній системі управлінського апарату і взаємовідносин з споживачами адміністративних послуг. 

Постійні зміни, які пов’язані із реформуванням системи державного управління вимагають від керівників центрів надання адміністративних послуг вмінь організації процесу управління підлеглими та вмінь розв’язання конфліктів, які виникають у зв’язку з дедлайнами та напруженим графіком роботи. У рамках Програми USAID "Лідерство в економічному врядуванні" тренери PM Business Solution Ірина Когут та Тетяна Лебідь розпочинають серію тренінгів з підвищення якості обслуговування відвідувачів у ЦНАП. 

20 червня 2017 р. у м. Львів відбувся перший тренінг «Поведінка керівника у конфліктних ситуаціях».

 

Loading...

.