2017-08-17 м. Вінниця
Тренінг «Поведінка керівника у конфліктних ситуаціях»

17 серпня 2017 р. у м. Вінниця відбувся другий семінар із серії тренінгів для керівників Центрів надання адміністративних послуг. Нагадаємо, ці заходи покликані надати більше розуміння щодо поведінки у конфліктних ситуаціях при обслуговуванні відвідувачів.

Під час тренінгу керівники ЦНАПів Вінницької області дізнались про основні етапи обслуговування відвідувачів, розбирали складні та конфліктні ситуації в роботі з відвідувачами, вчилися управлінню конфліктами та стресостійкості.

Присутні ділились своїм досвідом, а також мали можливість ознайомитись з "Єдиними вимогами (стандартом) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАПів", що розроблені Міністерство економічного розвитку і торгівлі України спільно із Офіс реформи адмінпослуг та за підтримки Програми USAID "Лідерство в економічному врядуванні".

 

Loading...

.