2017-12-21 м.Вараш
Тренінг: «Клієнтоорієнтованість: майстерність якісного обслуговування клієнтів»

21 листопада компанія "PM Business Solution" провела для підприємців міста Вараш (Рівненська обл.) тренінг на тему "Клієнтоорієнтованість: майстерність якісного обслуговування клієнтів".

Клієнтоорієнтованість – здатність компанії перевищити очікування клієнта від надання послуг або продажу товарів. Концепція якісного обслуговування клієнтів містить в собі три складові: корпоративні стандарти обслуговування Клієнтів в організації, досвід та професійні якості працівника, а також мотивація та позитивний емоційний стан працівника на робочому місці.

Сьогодні Клієнти стають все більш вимогливими, критичними і чутливими до сервісу. Вони висувають високі вимоги не тільки до якості послуг, але і до якості обслуговування. Вимогливість клієнтів повинна спонукати працівників до: бажання дотримуватись правил корпоративної культури; розвитку умінь мобілізувати свої внутрішні ресурси,  особистого розвитку на робочому місці,  зменшення конфліктів та кількість стресових ситуацій для працівника.

Саме ці навички ми "прокачували" під час тренінгу.

Дякуємо чудовій аудиторії за теплу атмосферу та активну роботу. Бажаємо успіхів!

 

Loading...

.