2017-12-09 м.Львів
Корпоративний тренінг: «Покращуємо обслуговування клієнтів через розвиток емоційного інтелекту»

Під час обслуговування клієнтів, ми часто відчуваємо на собі руйнівний вплив різних стресогенних факторів: конфлікти, що виникають у результаті різного емоційного сприйняття ситуації клієнтом та персоналом, постійний дефіцит часу, правила, шаблони, норми і багато іншого. І як результат  - значне зниження захисних функцій організму, складнощі у взаєминах, проблеми на роботі і в сім'ї.

Подолати ці негативні наслідки можна з допомогою розвитку емоційного інтелекту.  Розуміючи свій власний емоційний стан та емоційний стан клієнта, ми можемо досягнути успіху у виконанні поставлених робочих завдань та розвантажитись після роботи.

Розвиток емоційного інтелекту являє собою розвиток самосвідомості, навичок усвідомлення своїх і чужих емоцій, вміння керувати своїми і чужими емоціями і ефективно взаємодіяти з клієнтами та колегами.

Саме про це ми говорили з командою ПАТ «Львівгаз» 9 грудня на тренінгу «Покращуємо обслуговування клієнтів через розвиток емоційного інтелекту».

Дякуємо за активну участь та хороший настрій всім учасникам тренінгу!

Бажаємо успіхів!

 

Loading...

.